Cars



http://ims.mediafin.be/Images/Trustmedia/2016/Mailings/De%20Tijd%20L%27%27Echo/Images/Banner_Cars_2016.jpg



De lezers van De Tijd | L'Echo hebben een sterke interesse in wagens. De Tijd | L'Echo, Sabato & Pulse voorzien heel wat redactionele content, thematische specials en highlights voor hun lezer. Trustmedia helpt u dan ook om uw merk in de spotlights te zetten, zowel in De Tijd | L'Echo (Opendeurdagen ...), Sabato (luxewagens) als Pulse (B2B, fleet & hybride/elektrische wagens)


De Tijd | L'Echo - Zet uw opendeurdagen in de kijker
Bereik een publiek dat geïnteresseerd is in zowel nieuwe wagens uit het premium segment als kleinere wagens onder de 25.000 €. Plaats uw NP-campagne door in De Tijd | L'Echo en bereik een invloedrijk publiek met reële aankoopintenties.



NP Trust Opendeurdagen
   1/1 pagina    1 inlassing    15.000 €  
   1/2 pagina    2 inlassingen   15.000 €  





NP Trust Impact Opendeurdagen
   1/1 pagina    3 inlassingen   30.000 €  
   1/2 pagina    5 inlassingen   30.000 €  





Verder:

Pulse 05/10 - Fleet & utilitair
Bereik milieubewuste ondernemers en managers via de B2B-bijlage Pulse. Op 5 oktober verschijnt Pulse Milieu & Energie.
Zet uw merk extra in de kijker via dit speciale aanbod voor Pulse 05/10: 1/1 pagina voor 8.500 €* i.p.v. 12.100 €.

Sabato 15/10 - Luxecars
Op 15 oktober verschijnt Sabato Cars. De gelegenheid bij uitstek om dankzij creatieve formules uw merk er te laten uitspringen. Uitzonderlijk voor Sabato 15/10 bieden wij een reverse gatefold aan voor 35.000 €* i.p.v. 40.675 €.

 



Voor meer informatie, contacteer Sven Lybaert, sven.lybaert@trustmedia.be, 02/422.05.08


*Niet cumuleerbaar met andere promoties en/of contractkortingen.