De Brussels Motor Show gaat in 2021 fysiek niet door. Maar net als de automerken blijft Trustmedia niet bij de pakken zitten. De marketing solutions van De Tijd | L’Echo schakelt voor deze speciale editie een versnelling hoger en geeft automerken dat extra duwtje in de rug om promoties en car deals op een doelgerichte manier tot bij het juiste doelpubliek te brengen.

 Naast krachtige print & online packages, stelt Trustmedia dit jaar in primeur de “Black Tie Events” voor: online livestreams op tijd.be | lecho.be voor alle events georganiseerd door automerken.

 Zo kunnen automerken rechtstreeks hun car deals, salonvoorwaarden en andere primeurs op een interessante manier tot bij het juiste publiek brengen.

 

Black Tie Events

Het gloednieuwe “Black Tie Events”-package van Trustmedia geeft automerken de kans hun event (voorstelling nieuwe auto, presentatie van het wagenaanbod of car deals …) online en live te streamen op de websites tijd.be | lecho.be. Zo kunnen automerken letterlijk doordringen tot bij de lezers thuis.

 Deze livestream wordt versterkt door een pre-event lead gen naar het event, en exclusiviteit op de verschillende kanalen van De Tijd & L’Echo op de dag van het event. Een contentluik met een event verslag mét integratie van de video en postevent lead gen zorgt ervoor dat ook nà het event de boodschap van het automerk blijft leven. Een beetje zoals de echte Brussels Motor Show dus. Ook automerken die nog geen event voorzien hebben maar er wel eentje wensen in te plannen, kan Trustmedia met expertise en ideeën bijstaan.

 Print & Online Car Deals

Deze livestream mogelijkheid met content, vult perfect de andere Trustmedia print & online packages aan. Van extra exposure in pano’s en encartages, tot 1st party data targeting dankzij gedetailleerde user segmenten en Cost per Hour campagnes. De brand impact van online packages kan daarenboven ook nog eens gemeten worden aan de hand van de Brand Metrics Tool.

 Trustmedia zorgt ervoor dat merken zo heel gericht de vermogende decision makers, managers en ondernemers die De Tijd | L’Echo lezen, bereiken.

 Voor vragen en/of een offerte op maat, contacteer herve.dumoulin@trustmedia.be – 0478 66 66 67

 *Car Survey 2019