Sabato wordt 10 jaar

Sabato, het upmarket lifestyle weekendmagazine van De Tijd | L'Echo, groeide in 10 jaar uit tot de referentie binnen zijn segment. De tiende verjaardag wordt dan ook in stijl gevierd. Met op vrijdag 16 maart 2018 een wervelend feest voor een selecte groep van 300 gasten. Op zaterdag 17 maart volgt het verjaardagsnummer.

Steun aan het goede doel
Het toekomstige Museum voor Moderne en Hedendaagse Kunst in Brussel, de iconische glazen en stalen kathedraal van André Citroën, is op vrijdag 16 maart de verjaardagslocatie. Het feest staat in het teken van een goed doel dat perfect aansluit bij het DNA van Sabato. De volledige opbrengst van de live-veiling van tien exclusieve werken uit de Sabato-leefwereld – Michaël Borremans, Vincent Van Duysen, Muller Van Severen, … - gaat naar de Foundation van de Belgische topchirurg Nasser Nadjmi.

Het Sabato feestnummer

Op zaterdag 17 maart, één dag na het event, verschijnt het verjaardagsnummer. Gerda Ackaert, hoofdredacteur Sabato: ‘In de special voor onze verjaardag blikken we vooruit. We tippen nu al dé 10 namen die in design, mode, architectuur en food het volgend decennium het verschil zullen maken. Generatie next dus, om nu al in de gaten te houden.’ Deze vooruitblik komt er naast het beste uit 10 jaar Sabato reizen, het Sabato-gevoel van onze huisfotografen en de 10 woorden die we de volgende 10 jaar niet meer willen horen.

Dankzij een extra distributie krijgt een exclusieve groep van CEO’s en beslissingsnemers deze speciale editie in avant-première.

L’incontournable
Op 10 jaar tijd groeide Sabato uit tot marktleider binnen zijn segment. In lijn met dat succes gaven steeds meer topmerken zoals o.a. Cassina, Chanel, Louis Vuitton, Minotti, Rolex, Bank Delen, Deutsche Bank, Petercam Degroof, BMW, Maserati en Mercedes hun vertrouwen aan Sabato. Sabato zag zo de voorbije 10 jaar het aantal adverteerders stijgen met wel 91%. Mooie bouwstenen om ook van de komende 10 jaar minstens een even groot succes te maken.

----------------------------------------------------------------

Contacteer Eva Bohez – eva.bohez@trustmedia.be – 02/422.05.39 voor meer informatie.