Take the Lead 2

Vorige week is de tweede editie van “Take the Lead” van start gegaan, de academische blended opleiding rond digitale transformatie,  vorm gegeven door Vlerick Business School op initiatief van De Tijd en L’Echo.

Op donderdag 22 februari werd met een groots live event de tweede jaargang van “Take the Lead” op gang getrokken voor de 210 deelnemers die in een strenge selectieprocedure werden gekozen uit meer dan 2.000 kandidaten. Dit in aanwezigheid van de CEO’s van de business partners Adecco Group, Barco, EY, ING en Microsoft dankzij wie de opleiding over disruptie gratis kan worden aangeboden.

Tijdens de blended learning journey van 12 weken worden 210 professionals geïnspireerd en voorbereid op een rol als change agent. Ze zullen o.a. inzicht verwerven in nieuwe processen en business modellen om de digitale disruptie om te zetten naar performantie en groei. De Tijd en L’Echo willen met deze unieke opleiding de versnelde instroom in het bedrijfsleven faciliteren van experten in digitale transformatie.

Dankzij Trustmedia, de reclameregie van De Tijd | L'Echo, kregen enkele vertegenwoordigers van media-agentschappen ook toegang tot deze exclusieve opleiding. Volgende deelnemers zullen na deze blended learning journey als change agents optreden voor hun agentschap: Steven Bousson (Magna Global), Corentin Franzin (Mindshare), Tom Lemaitre (Mediacom), Charlotte Massa (OMD), Maxime Moreau (Havas), Sebastien Reps (Maxus), Annelore Van Hove (Aegis), Charlotte Vermeulen (Zenith).