PERSBERICHT – Trustmedia pakt prestigieuze B2B Award voor Native Advertising Program

Woensdagavond won Content Republic de prestigieuze gouden award voor Best Native Advertising Program B2B met haar platform ‘Lock Down? Stand up!’. De award werd uitgereikt door het Native Advertising Institute in Denemarken. Ook Bloomberg Media USA en The Huddle Room uit de Filipijnen vielen in de prijzen in deze categorie.

‘Lock Down? Stand Up!’ verzamelde de projecten van Belgische ondernemers die kosteloos hulp boden aan de business community tijdens de eerste lockdown van de coronacrisis. Ze konden hierdoor rekenen op een gratis bereik naar 2 miljoen lezers.

De kracht van content
Content Republic, de branded content divisie van Trustmedia, deed eind maart 2020 een oproep om projecten door te sturen. Opvallend hierbij was dat de solidariteit sector- en regio-overschrijdend was. Zowel Vlaamse, Waalse als Brusselse bedrijven uit diverse sectoren (consulting, automotive, IT, food, finance …) zonden allerlei initiatieven in. Uiteindelijk namen meer dan 200 bedrijven deel, waaronder namen zoals Cegeka, AB-Inbev, Samsung, BMW, Montea, Isabel Group en Nissan. De initiatieven werd gebundeld, voorzien van tekst en uitleg en gepubliceerd op een overzichtelijke pagina binnen de website van tijd.be en lecho.be. Het platform werd 250.000 keer bezocht.

Bedankingscampagne
Tom Michiels, Director Content Republic: “Het enthousiasme van de deelnemende ondernemers was voor ons al een mooie prijs, maar vandaag worden we nog eens beloond.” Deze zaterdag verschijnt in De Tijd | L’Echo een advertentie van Trustmedia/Content Republic over de award om de ondernemers die voor elkaar in de bres zijn gesprongen nogmaals te bedanken en de veerkracht van de Belgische business community in de kijker te zetten.

‘Lock Down? Stand up!’ kan je nog steeds ontdekken op: www.tijd.be/connect/lockdown--standup-.html