-
Omdat onze merken niet alleen nieuws brengen, maar ook lifestyle lectuur voorzien, voert Kantar regelmatig een onderzoek uit naar de passies van onze lezers. Wat houdt hen bezig in hun vrije tijd? Waarover lezen ze graag? Waaraan willen ze hun geld...
Lees meer
-
De studie “De Belg en zijn Geld” kan terugblikken op een rijke traditie. Sinds 2006 brengt Trustmedia het vermogen van de Belg in kaart.
Lees meer
-
Eind 2017 voerde Kantar, internationaal het tweede grootste marktonderzoeksbureau, een onderzoek naar “Trust in News”.
De studie toonde aan dat de geloofwaardigheid van klassieke nieuwsmedia stevig standhoudt.
Lees meer
-
De Decision Makers Survey is een onderzoek naar de rol, relevantie en toegevoegde waarde van business media in België. Mediafin onderzocht samen met Roularta Media en onderzoeksbureau Ipsos het mediagebruik van beslissingnemers en decision makers binnen...
Lees meer
-
Inzichten in het vastgoedpatrimonium van de Belg. Hoe onderscheidt de lezer van De Tijd zich van de Belg wat betreft aankoopintenties, bezit en investeringsplannen rond vastgoed? Het Grote Vastgoedonderzoek 2016 zet alles op een rijtje.
Lees meer
-
Inzichten over het shoppinggedrag van Belgen en hun invloed op hun omgeving. Hoe onderscheidt de lezer van De Tijd | L'Echo zich van de gemiddelde Belg wat betreft het gemiddelde shopping- en aankoopgedrag in België?
Lees meer
-
Inzichten over de impact van de Belgen op hun entourage in hun vrije tijd. Tot het lezerspubliek van De Tijd | L'Echo behoren 4 keer meer influencers dan gemiddeld.
Lees meer
-
Inzichten in het consumentengedrag rond horloges. Hoe onderscheidt de lezer van De Tijd | L'Echo zich van de gemiddelde Belg wat betreft het consumentengedrag rond horloges?
Lees meer
-
Inzichten in het consumentengedrag over auto’s. Waarin onderscheidt de lezer van De Tijd | L'Echo zich van de gemiddelde Belg?
Lees meer